ISPOVEST: Kada mi je bio potreban muz nije ga bilo, pa sam skakala na…




Srecno sam bila udata dok moj muz nije promenio posao krenuo je da putuje svaki drugi dan ponekad se nije vracao kuci i po par dana nije mi to smetalo toliko jer sve smo imali ali kada mi je bilo do se*a nisam znala sta da radim nekoliko puta se to dogodilo da se napalim a da njega nema da me zadovolji onda sam mu rekla jednom prilikom taj problem koji me muci ali on nije obazirao na to sve dok jednog dana kada se vratio i zatekao me sa drugim covekom u krevetu prihvatio je to jer nije zeleo da ostavi taj posao rekao mi je da mogu da dolaze drugi ljudi da me zadovoljavaju ali da mu uvek ispricam sta i kako je bilo ..

komicnistatusi.rs
ISPOVEST: Kada mi je bio potreban muz nije ga bilo, pa sam skakala na… ISPOVEST: Kada mi je bio potreban muz nije ga bilo, pa sam skakala na… Reviewed by Unknown on 18:44 Rating: 5

Nema komentara:

Pokreće Blogger.