“13 kg sam smršala u 3 mjeseca, ne ZBOG DIJETE već što sam bila alergična na ovu namirnicu”



Kirsty Huntley ima 32 godine i ona je majka 4 djece, nakon poroda dobila je hormonalne smetnje na koži i višak kilograma.


Njeno  tijelo je praktično bilo prekriveno aknama što i nije uobičajno  za osobu njenih godina.



Pokušavala je tražiti lijek u medicini ali bez uspjeha sve dok 2013. godine nije ugledala reklamu za glutensku dijetu.

Odlučila je da pokuša da ne konzumira  te namirnice sa glutenom. U 3 mjeseca je smršala 13kg, a bubuljice  su  nestale.

Vjerujemo da također mnogi  od vas  imaju sličnih problema a da to ni ne znaju.

Evo kako je nekada ona izgledala, možda vas to natjera da i sami pokušate s ovom dijetom.


“13 kg sam smršala u 3 mjeseca, ne ZBOG DIJETE već što sam bila alergična na ovu namirnicu” “13 kg sam smršala u 3 mjeseca, ne ZBOG DIJETE već što sam bila alergična na ovu namirnicu” Reviewed by Unknown on 22:47 Rating: 5

Nema komentara:

Pokreće Blogger.